ttv MvR: Nieuws ...en LINKS

Huldiging jubilarissen en aftredend Bestuurslid
Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 30 mei 2017 werden 3 leden in het zonnetje gezet
Pascal Rieken kreeg een bloemetje overhandigd t.g.v. zijn 25-jarig lidmaatschap. Daan Blom werd bedankt voor de meer dan 25 jaar dat hij het wedstrijdsecretariaat gevoerd heeft. Wim Hendriksen kreeg een herdenkingsspeld t.g.v. zijn 50-jarig lidmaatschap.

Demo-avond Game11
7 september 2016 (foto's)

Eindtoernooi
27 juni 2016 (foto's)

Litac-toernooi
mei 2016 (foto's)

Clubkampioenschappen
9 januari 2016 (foto's)

Eindtoernooi
26 juni 2017 (foto's)

Demo- en testavond
Game11 30-8-2017

Oliebollentoernooi
18-12-2017

Interessante links naar andere tafeltennis-sites ...

De NTTB heeft in samenwerking met Spinfactory, Tibhar en de Duitse Sporthochschule in Köln een E-Learningsite ontwikkeld. Op de website wordt iedere tafeltennisslag uitgebreid in woord en beeld uitgelegd.

Spelregels

Nederlandse Tafeltennis Bond 'NTTB'

NTTB
Afd. Gelre